lördag 28 mars 2015

Min bästa tid är nu

Ja så känns det verkligen.
Mitt liv är nästan bara mitt eget efter över 23 år som mamma.
Jag är så klart fortfarande mamma och jag kommunicerar med mina barn varje dag men skillnaden mot att ha dem boende hemma är nästan svår att förstå.
Jag kan göra vad jag vill när jag vill.
Smaka på den meningen.
Jag har dessutom ett riktigt bra jobb, en underbar chef och mer pengar än jag någonsin haft.
Jag har nästan total frihet på jobbet, kommer och går som det passar mig.
Prioriterar bland arbetsuppgifter helt enligt eget huvud.
Jobbar hårt men inte jämt eller hela tiden.
Presterar men sliter inte ut mig.
Känner mig starkare och friskare än någonsin.
Kan springa långt, tycker om att springa långt framförallt.
Älskar att lyssna på musik och har en hel hög konserter inbokade.
Nej nu räcker det.

Jag ville ju egentligen bara berätta att min bästa tid är nu.

Inga kommentarer: