tisdag 3 mars 2015

I'm losing her

Nej jag vet att jag inte förlorar henne, det kan jag aldrig göra.
Men jag känner så starkt att jag kommer att förlora henne till Melbourne, Australia.
Hon är så lycklig här, hon passar så bra här, det är liksom hennes land.
Och det är så smärtsamt att vara här med henne, att sitta i många timmar och bara prata och prata, känna att det inte finns någon annan som intresserar mig så mycket som hon. Att jag kan lyssna på henne hur länge som helst utan att tröttna. Att uppleva hur lika vi är och framförallt att känna hennes innerliga kärlek till mig och till lillebror.
Hur ska han kunna leva utan henne nu när de kommit varann så oerhört nära. Det kanske han inte kan så då stannar han väl också, och kanske är det så det ska bli till slut, att vi alla bor här i denna så oerhört genuint vänliga stad.
För hur ska jag kunna bo på andra sidan jorden om mina barn bor här ?

Inga kommentarer: