fredag 18 december 2009

Östrogenklubben

gick jag just med i, eller nej om den funnits på facebook så hade jag ändå inte gått med.

Känns väl så där...

Inte så ungdomligt om man säger så.

Litet plåster på rumpan som ska göra så att jag kan sova på nätterna igen utan att vakna en gång i timmen i en sjö.

"Kan man ta bort det en stund utan att det gör nåt ?"
frågar jag och tänker att i vissa situationer i livet är det inte så dj-a kul att ha plåster på rumpan.

Man blir äldre och som Winnerbäck sjunger "är det jobbigt att man blir äldre eller är det kul att vara med !!?"

Det är kul att vara med och vad gör ett litet plåster på rumpan egentligen !

2 kommentarer:

Maja sa...

Ge hit! Ge mig ett plåster! Kram kram

TrickyTricky sa...

Det är helt fantastiskt !! Funkade direkt, rena mirakelmedicinen. Alla hemska tecken på att jag började bli gam...nej äldre menar jag bara försvann direkt.
Underbart, kan sova igen.