fredag 13 mars 2009

På TV

Är så lättroad så det är helt otroligt.

Men jag kommer aldrig behöva ha tråkigt, det är en himla fördel.

Fredagkväll med "Så ska det låta", just ikväll ensam hemma dessutom, en bit lax på tallriken och ett glas kallt vitt vin.
Mycket bättre än så här blir det inte.

Apropå TV så är jag inte alls någon snobb som säger "jag tittar så lite på TV" för att jag inte vill erkänna utan det är helt sant men jag skulle nog titta mer om jag hade mer tid över.

I veckan blev det rätt mycket sport på TV och förresten (sådär bara) var jag själv med i ett TV-program. Nu var jag inte helt nöjd med mitt framträdande men flera på jobbet hade sett mig och när någon sa att "vad snygg du var", ja då var den dagen räddad.

Nu ska jag njuta av skratt, sång, musik och glädje.

1 kommentar:

Peter Midas sa...

Undrar om deltagarna i Så skall det låta inte har en sportmöss om vad det är för låtar som kommer upp! I så fall har dom ju en otrolig repertoar i hjärnbarken.....