söndag 4 januari 2009

Paris 3

Höll ju på att glömma bort det sista mötet.

Precis innan vi skulle åka till flygplatsen så dök han upp, ja just han som var som gjord för mig eller så skrev jag sist i alla fall.

Det var ett trevlig möte väl övervakat av sonen som efteråt frågade "seriöst mamma, VEM var det där ???"

Min superanalyserande son som hade tusen frågor och kommentarer kring att vårt möte inte förefallit så spontant som vi låtsades.
Han hade ju rätt i allt men vad ska en stackars mamma säga, jodå sonen min det är en nätdejt och jadå vi hade i hemlighet tänkt träffas här i Paris men du och hans son var ju liksom lite i vägen.

Sånt säger man förstås inte.

Och ja, han var en intressant bekantskap även i verkligheten.

8 kommentarer:

Ankan sa...

Det DÄR lät spännande, konstigt, jobbigt..... typ

TrickyTricky sa...

Ja men jag måste nog säga att jag tog dejtandet till nya höjder när jag liksom såg till att få till det i Paris !
Tidigare har jag varit lite modig och dejtat ute på nån bar när jag ändå varit på plats för en utekväll med vänner men det här var ju lite nytt.
Och det var onekligen konstigt och jobbigt att dejta "in front of sonen".

Nike sa...

Friskt jobbat! Känns förhoppningsfullt när du skriver att det verkligen finns Riktiga Män där ute... Kanske det är större skillnad än man tror, på storstad och landsbygd. Har du kollat in utbudet i mina trakter vid tillfälle?? Gör det och se om någon känns intressant!

Nike sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
TrickyTricky sa...

Jag ska kolla men du kanske minns den där mannen jag faktiskt hade kontakt med i dina trakter. Han finns på min facebook om du vill spana men han är upptagen nu...*L*

TrickyTricky sa...

Jag kan säga att mannen jag nämner i det här inlägget definitivt är en riktig man även om han kanske inte är för mig.

Anonym sa...

Hej!!
Jag har följt din blogg sedan december 2008 och jag är bara tvungen att fråga...vad gjorde du o "Mr Paris"?? Kommer ni att fortsätta att träffas nu?? Tack för att du är "äkta" och beskriver livet som det är...det uppskattas! Lycka till!!

TrickyTricky sa...

Nathalie !

Välkommen hit.
Jag och Mr Paris bodde så lägligt på samma hotell men han kom den dagen vi checkade ut. Jag hade sagt att jag skulle vara i lobbyn ca en halvtimme innan vår taxi hämtade oss till flyget. Jag visste inte om han skulle vara där så jag och sonen satt där när han plötsligt dök upp. Vi satt och pratade ca en halvtimme under sonens övervakning, DET var svettigt minst sagt.
Njaa jag vet inte om vi ska ses, vi har nog varit lite för öppna med våra andra relationer för tillfället så inte nu men kanske senare, vem vet.