fredag 26 december 2008

Körigt i kväll

En riktig TV-kväll ikväll och hur jag ska få ihop det här då ?

Nu börjar Körslaget och till en av artisterna har jag en alldeles speciell koppling, förra året såg jag hans show sådär en 4-5 gånger eftersom en kär nära vän i sin tur har en ännu mer speciell koppling till honom. Ja jag vet att jag är mystisk nu men ibland är det tvunget.

Den kära nära vännen som önskar god jul och hälsar till mina barn som i sin tur himlar med ögonen och hummar lite lagom. Men när de fick träffa den superkända artisten då tyckte de minsann att det var jättekul.

Nu skulle det ju handla om TV, snart börjar ju Selma och det måste jag ju bara se och samtidigt filmen Gladiator och jag som älskar allt som har med Romartiden att göra.

Sen är det nåt litet CSI och SingAlong också, ja nu har ni fått veta vad jag gillar att se på tv även om jag nästan aldrig någonsin hinner se något av det.

Inga kommentarer: