fredag 21 november 2008

Skön kväll och gladsorglig dag

Först lite lagom mysigt och roligt afterwork på jobbet.
Så många trevliga kollegor så att kvällen liksom inte räcker till för att hinna prata med alla.
Det finns många som jag känner en riktigt nära och varm relation till.

Kom hem hyfsat och hinner med lite hemmakväll också, det känns bra.

Gladsorglig dag.

Träffade mannen idag.

Igår och i natt for det långa sms mellan oss där jag skrev "att känslor tar slut kan vi inte göra så mkt åt men vi kan välja hur vi hanterar det, vi kan välja hur vi hanterar en människa som varit nära".
Han svarade "jag har hur mycket känslor som helst för dig men jag vet bara inte hur jag ska reda ut allt".

Sen var jag glad och sorgsen om vartannat pga vad vi pratade om.

Det är inte lätt, det är väldigt svårt och jag ska inte återge något eftersom det inte går att prata om utan att riskera hans anonymitet.

Han kanske inte är ok i alla lägen och han har behandlat mig illa men han är på riktigt, han är så smärtsamt uppriktig och han berör mig så mycket att jag bara inte tänker låta honom försvinna ur mitt liv så enkelt.

Jag skrev till honom ikväll och sa att jag mådde bra av att veta att han fortfarande tyckte om mig så mycket.
Då svarade han "tycker om dig...jag älskar dig !!

Vi får se hur det blir, just nu är jag nöjd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kärlek berör på gott och ont.