fredag 14 november 2008

Rödvin och smågodis

Nästan lika dålig rubrik som den förra (bomull och raka svar, men herregud vilket dj-a dravel, ingen fattar nånting ju, allraminst jag själv)

Men nu dricker jag alltså rödvin och äter smågodis, helt fruktansvärt äckligt men chipsen tog slut, jag tog slut, orkar inte resa mig ur soffan, har vin kvar i glaset och godis i skålen.

Man tager vad man haver för nån man har jag ju alltså inte så jag tröstäter och tröstdricker uppenbarligen.

Tror jag blivit helt avtrubbad vad gäller mannen eftersom jag varit nöjd hela kvällen av att han klämde ur sig ett litet "jag saknar dig" och ett "längtar efter dig" idag på eftermiddagen.

Så lite nöjer jag mig med numera. Måste ju vara nån slags dj-a drömflickvän jag. Minst krävande på hela dj-a planeten.

Men i morgon, då djävlar, då ska det partas.

Då ska jag befinna mig på ett ställe jag en gång kallade för "en strandad finlandsfärja" men det var väl för att vi liksom inte åkt med båten från början utan klev på efter midnatt när alla var mycket fullare än vad vi var.

Nu är jag ombord från början och jag tror det kommer bli hur kul som helst.

HÄR ska jag fira en av mina fina bloggvänners födelsedag med en massa jättetrevliga tjejer.

7 kommentarer:

Mr C sa...

Strandad finlandsfärja...haha. Ja, där kan du nog lyckas hitta både en man eller två som kan ge dig sug efter massor av godis, rödvin och bomull.

TrickyTricky sa...

Jag hoppas ju mer på nån som kan stilla suget efter...ja just det godis, rödvin och bomull, eller hur det nu var...;-)

Mr C sa...

Ja, vilket sug var det nu ;-)

Anonym sa...

Det blir hur kul som helst! Jag är jättetaggad! Vi ses snart.........

Mr C sa...

En st Dubbel-Tricky och en st anonym...man kanske ska hålla sig borta från den flytande finlandsfärjan ikväll?

TrickyTricky sa...

Hålla sig borta när åtminstone två kanontjejer är jättetaggade...;-).
Nu tror jag vi tänker lite fel.

Mr C sa...

Haha, ja det kanske jag gör. ATt tänka rätt verkar inte vara min starka sida? Men det är man ju inte ensam om, thank god.

Men man kan ju tänka om!