söndag 9 november 2008

Nya resor

Ahh så skönt det känns.

Betraktar mr hockey som over and out nu och bestämmer mig för att jul och nyår är avsett för mig och mina barn.

Inga andra hänsyn nu.

Ja julen hade jag inte en tanke på att tillbringa med honom men nyår låg ju och skavde i bakhuvudet förstås.

Nu skiter jag i honom och åker med sonen till Paris.

Är det inte en härlig idé ?

Blev så glad av tanken att jag nästan är tacksam för att det är över med kärleken för den här gången.

Och det finns både flyg och hotell att boka !!

Äntligen ser jag framåt istället för att trampa vatten och vänta på nån hopplös dj-a människa som aldrig ringer.

När jag ändå håller på så kollar jag lite långresor till våren också, kanske nån extravecka kring sportlovet skulle funka !!

Fan vad livet ändå är härligt och vad mycket mysigt det finns att göra !

Uppdatering:
Sonen blev så himla glad när jag frågade om han tyckte det var en bra idé. Han strålade och kramade mig hårt och länge.
Lyckan med barnen är oslagbar.

Inga kommentarer: