torsdag 20 november 2008

Fångade ett tillfälle bara...

Så kalla det inte tokdejtande.

Som en skänk från ovan hörde den här killen av sig för några dagar sen och skulle vara i Stockholm i veckan.
Vi träffades aldrig i Göteborg i somras, jag vågade väl inte eller nej jag minns inte ens.

Nu kändes han som sagt som gudasänd (se nedan om ni inte fattar...).

Jag dirigerade honom till en tunnelbaneuppgång på en bakgata så att jag skulle kunna bedöma om han var någon jag ville sitta i en bar med.
Ja jag vet att det låter helt knasigt men han är ju som sagt rätt mycket yngre än jag och dessutom snygg som....

Som sagt, både snygg, trevlig och way too young, men igår gjorde det inget alls, igår var jag bara glad att han var där och gav mig lite värme.

Allt känns faktiskt bättre idag, inte så sårig i mitt inre, lite lugnare helt enkelt.

Inga kommentarer: