fredag 18 juli 2008

Sport sport sport bara massor utav sport !!!

Japp jag är alltså väldigt sportintresserad.

Har väl inte skrivit så mycket om det, kanske av rädsla för att igenkänningsfaktorn ökar eller bara för att det är inget jag har något behov av att skriva om.

Nu har jag tillbringat en vecka som kan sammafattas SPORT och LYX.

Ungefär lika mycket av varje beroende på hur man definierar begreppet LYX, i min värld innefattar det även att få styra sina steg själv, ingen som inkräktar, jag bestämmer själv hela tiden, det är också en slags LYX.

Men jag njuter nästan lika mycket av att se all härlig fotboll, alla glada och ledsna barn, all dramatik.

För mig är sport ett sätt att leva, att få leva med och leva ut en massa spänning, åhh jag gillar det lika mycket som en bra konsert, kanske ännu mer egentligen.

Så om vi nu lägger ihop mina intressen såsom jag framstår här på bloggen så skulle en kortfattad beskrivning på dejtingsajten kunna låta ; sport, sprit och sex !! (njaa lite musik får vi nog lägga till men då blev det inte lika slående)

Men det kan jag ju inte skriva för det finns ingen kille som verkligen tror att det är sant eftersom det i de flestas ögon är just för bra för att vara sant .

Inga kommentarer: