fredag 9 maj 2008

Underbara kollegor

Två dagars fantastisk konferens.

Det har varit intensivt men härligt.

Jag har så himla fina kollegor, så mycket kärlek, skratt, tårar, vänskap.

Mitt i natten satt vi några stycken i ett rum och drack champagne, pratade om livet, utbytte förtroenden, stöttade varann i nåt som var svårt och jag tänkte att jag är en riktigt lyckligt lottad människa.

Chefen från helvetet utmärkte sig som vanligt som en negativ ganska otrevlig typ.

Förr eller senare går hon för långt och faktum är ju att det är mig alla gillar, inte henne.

Uppdatering:
En av dem som satt med där mitt i natten skickade ett mail till mig och tackade för att som han sa "du är så öppen och trevlig, det borde finnas fler som du" och jag blev helt superglad för jag gillar honom väldigt mycket också och bara det faktum att han mailar och säger en sån sak betyder jättemycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad underbart härligt att du har dem... Måste kännas tryggt och skönt...
Låt inte chefen ta energi. Var nöjd med det du har...=)