fredag 14 mars 2008

Göteborgs hetaste kille ?

Ja herregud, livet är rätt så....spännande eller lätt omtumlande, jaja tråkigt är det inte trots mina lördagkvällar.

Obs nu vill jag understryka att jag inte är ett dugg naiv, jag vet exakt vad det handlar om men ändå....

Den här killen är så snygg så klockorna liksom stannar och jag får ta ett djupt andetag....dessutom är han otroligt trevlig att prata med.

Normalt sett pratar jag inte med killar i den åldern...hmm....tjaa nånstans i det där intervallet som känns aningen för ungt men han den supersnygge bröt igenom bruset.

Och jag som ska till Göteborg i sommar....*S*, kul tycker han, jaha vad ska jag säga annat än att om jag fortfarande är singel så kan jag ju överväga det hela....mer som ett slags experiment eller vad vi nu ska kalla det, för det är väl ungefär det jag innebär för honom.

Tänk om jag kunde lägga ut hans bild här....(skojar !!) , hmm lite hollywoodhunk utan att överdriva.

Nu blev det roligare att torka golv också !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En biiiiiild!!!!!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

Nike sa...

Clive Owen eller Jude Law?