torsdag 14 februari 2008

Allt i sin ordning, eller ?

Han ringde vid 9 och jaa...ok då nu är vi bästa vänner igen.

Först försökte jag lite sådär...."hmm det är sent och jag är jättetrött" och han sa "ja men det kommer fler dagar", är du dum i huvudet tänkte jag då.

Jag menar vem fan bryr sig om fler dagar ?

Men så är jag ju extremt basic och primitiv jag.

"Om du säger så där så blir det inga fler dagar" sa jag med en blandning av iskyla och bedjande sockersöt ton (försök föreställa er det ni).

Då säger han "men det är klart att jag helst av allt bara vill träffa dig men jag försöker vara lite omtänksam också".

Den repliken räckte för mig.

En man som kan använda ordet omtänksam måste man vara lite rädd om tänkte jag.

9 kommentarer:

Maja sa...

Kan du inte maila mig kontaktuppgifterna till killen som hjälpte dig med datorn (om du har dem kvar). Var inne på Grannar men drabbades av latoxen/tidsbristen när jag skulle börja kolla deras skills.
majaoh@gmail.com

Anonym sa...

Sänder dig en alla hjärtans dag kram på kvällskvisten och hoppas du har haft en skön dag och får en ännu bättre kväll :)
Christina
www.tara.se

Nike sa...

Du analyserar för mycket men det vet du ju....Ta det för vad det är och gärna med en klackspark så blir det inte så allvarligt och besvärligt. Tids nog får du svaret, svaren...

Lätt som en plätt när det gäller andra!

TrickyTricky sa...

Maja; done

Christina; tack och detsamma till dig !!

Nike; gud jag vet...suck, inget av det jag trodde stämde ju, han är så gullig ....men ja du vet, förmodligen inte "the man"

Nike sa...

Det där är faktiskt fullt förståeligt. Orkar du inte lägga energi och tid på halvbra och det inte känns rätt i levertrakten (intuitionen...) så spola honom nu direkt.

(Om du nu inte kan ta honom med en klackspark??)

Anonym sa...

Följer spänt hur detta fortsätter alternativt slutar ;)
Kram Ankan

Maja sa...

Well, hur går det här då? sa nyfiken i en strut.

TrickyTricky sa...

Ja hörni, det undrar jag också.
Det händer liksom inget, jag skickade ett sms, inget svar, nähä...jag är inte den som tjatar.
Men sen vaknar han och är så gullig så men njaa jag vet inte, det känns sådär halvkyligt ändå.
Anstränger mig inte, händer det så...ok men inte på mitt initiativ.

Anonym sa...

Wuw! Spännande saker här ju... ;)