söndag 10 juni 2007

Söndagsfrid i villaområdet

Den finns ju inte.

Just nu bara hatar jag mina grannar som på en av årets varmaste dagar ska bygga sin nya altan.

Fy fan säger jag !!

Ungefär en gång var tredje minut skär ljudet av en sågklinga rakt genom mitt huvud och kropp.

Det spelar ingen roll vad jag försöker ägna mig åt, det ljudet slår till hela tiden.

Usch så obehagligt.

Dessutom måste jag lyssna på deras "puckoprat" också.

Japp nu är jag riktigt förbannad, så förbannad att jag tillåter mig kalla dem för det jag tycker men till vardags inte riktigt brukar släppa fram.

Herregud människor, varför pratar ni hela tiden när ni ändå inte har något att säga !!!

1 kommentar:

Nike sa...

Haha, skönt att du vräker iväg så där...Ja, ibland är det så, man bara måste kräkas över alla ärkepuckon därute!!

När deras altan är färdig kan du grilla lax varje kväll i 14 dagar. Se till att vinden ligger på åt deras håll :-)