måndag 28 maj 2007

Packningsutvärdering

Ja det blev fyra par skor !!

Och förstås så använde jag bara två av dem.
De två högklackade finskorna kom aldrig på, det gick bra ändå.

För att inte tala om packningen i övrigt.
Varför kommer jag aldrig ihåg hur det går till när man väl är där.

Jag tror fortfarande att man kliver upp tidigt på morgonen, är ute och promenerar/åker buss/båt osv hela dagen, landar på hotellrummet med dagens alla chica inköp, duschar, byter om och gör sig fin.

Ha !!!

Det händer ju bara inte.
Till att börja med så började ju dagen vid 12 ungefär, när vi äntligen ramlade ut på gatan och började jakten på nånstans att äta frukost eftersom alla frukostställen då hade stängt, eller snarare börjat servera lunch (Paris är INTE Berlin !!).

Inte åkte vi tillbaka till hotellet för att liksom byta om, nej vi fortsatte ju bara runt i Paris och plötsligt var klockan 8 på kvällen och vi tog dagens kanske tredje glas vin och började bli lite hungriga.

Så alla mina fina ombyten ligger kvar i väskan och nästa gång ska jag bara ha handbagage !!

1 kommentar:

Coola Morsan sa...

Och oftast sliter man på sig sina favoritkläder snarare än det man trodde man skulle vilja ha. Jag hade en pryl för lite med mig i Berlin: hade boots och flip-flops. Hade behövt några högklackade sandaler, typ. Hur var nu vädret?