fredag 23 mars 2007

Lisa Ekdahl

såg jag sjunga igår.

En upplevelse, särskilt roligt för att jag tog med mig en god vän som bott utomlands i många år och därför bara hört de låtar jag spelat för henne ibland.

Hon var helt tagen av texterna.

Ja hon är verkligen nåt extra tycker jag, min mamma skulle ha sagt "speciell" vilket då betytt mer outhärdligt annorlunda och jobbig liksom.

Sån tur att inte mamma var med då.

Lyssna t ex på "Där ser du själv hur högt du når" eller "Hon förtjänar hela himlen".

Önskar jag kunde länka in dom här men vet varken hur man gör eller om man får.

Kanske att man får publicera texten ?

Återkommer.

Uppdatering: Har nu försökt lägga in låtarna från Lisas hemsida där det står att man får ladda ner dem, det funkar inte och nu vet jag inte ens hur jag får bort länkningen.....

Lisas myspacesida kan jag ju länka till, där hittar ni de här låtarna.

1 kommentar:

Nike sa...

Hon har fina texter men det är något med hur hon sjunger dem...jag vet inte. Kanske är hon bättre live??