lördag 10 februari 2007

No hard feelings ?

Det händer att jag ibland ägnar mig åt lite nätdejting (dvs så fort jag får tillfälle....)

Neej så klart inte men som heltidsmamma är nu inte tillfällena så många så det låter mer än det är.

Ibland ibland stöter man på nån som uppenbarligen INTE är helt normal.....

Den här killen har jag "pratat" med som man säger (på nätdejtingspråket betyder det att man skickat ett antal meddelanden fram och tillbaka, ibland t o m "pratat" på msn) .

Väldigt trevlig på alla sätt och vis, berättar vad han heter, var han bor och var han jobbar.

Då vågar jag mig på att lämna ut mitt mobilnr.

När vi pratar i telefon så får jag en obehaglig känsla av att han är berusad, hur som helst så kändes det inte helt bra så jag avböjer vänligt när han försöker få till en dejt irl (in real life för er oinvigda).

Då kommer en ström av mail, jag känner att han punktmarkerar mig.

Nu en vecka senare när jag fint har parerat hans attacker så skriver han plötsligt;

"Jag mår bra nu igen. No hard feelings"

Ähh mår bra ???
Tillåt mig tvivla.

Inga kommentarer: