tisdag 2 januari 2007

En Horatio åt alla !!!




Åh jag bara älskar honom, han är som gud fader själv, en sån underbar trygg rättskaffens person som med sin lugna röst ställer allt till rätta.

Mmmm jag vet att det är på låtsas, så synd.

Horatio Caine i CSI Miami.

Egentligen heter han David Caruso och jag älskade honom i ”På spaning i New York ” också.

Han spelade samma typ där, en hederlig polis med integritet och empati.

Jag vet att det är som en tecknad film för vuxna, jaha, det är vilsamt i allafall.


Varsågod Coola Morsan !!!

Lite fler bilder på Coola Caruso

Alla bilder från CSI Miami.














4 kommentarer:

Coola Morsan sa...

Du kan väl lägga upp lite fler bilder. Jag känner inte alls igen killen ;). Säkert alltså..

TrickyTricky sa...

Han ska verkligen ses live, han har ett väldigt speciellt sätt, rör sig lugnt nästan lite slow-motion känsla och pratar långsamt nästan lite viskande. Helt övertygad om att många tycker att han spelar över och vissa skulle t o m tycka att han nästan är en karikatyr. Jag skrev lite i inlägget om det först men strök det sen och tänkte; han får mig verkligen att må bra och känna mig trygg sen må det vara hur fjantigt som helst.

Nike sa...

Så du gillar den rödhårige...nja, du får honom! Jag tar Clive Owen för min del. Han får vara min instead-of-a-real-one-man! Bild? Lägger ut...
Du, känns inte alls svart inuti. Du är mer som en palett av färger, starka färger!!
Hej på dej, nu skall jag läsa mer i din blogg..
Nike

TrickyTricky sa...

Starka färger ? Ja, kanske du har rätt i det också men det svarta finns om än inte så starkt längre kanske. Clive Owen, absolut !!
Caruso är nog mer nån slags trygghetsgestalt, inte så där svarthårig och "farlig" som Owen.
Fast tyvärr är det mer min typ i verkliga livet.