söndag 31 december 2006

Möte vid sjön

Märklig skön känsla var det och ganska vackert där nere vid sjön, och jag hittar inga myggbett, de hann väl aldrig landa, det var väl aldrig stilla....

Tänker på att jag inte vet mer om dig än vad du heter i förnamn och vilken stad du bor i och vilka år dina barn är födda.

Ungefär så mycket...nej det är inte sant alls, jag vet faktiskt väldigt mycket men inte sånt vi vanligtvis räknar men som ändå, ändå har större betydelse.

Jag vet hur det känns att röra vid dig, jag vet hur det kändes när du rörde vid mig och det, det var faktiskt svindlande skönt....

Ångra inget, vi gör det vi gör för att vi faktiskt värdesätter oss själva och det som är våra liv, för att vi inte bara nöjer oss med hälften, vi gör det vi gör för att vi måste helt enkelt.

Det är ditt liv också, glöm inte det, det är dina behov, din längtan och det är ok, det är faktiskt det.

Inga kommentarer: